Deze week ligt de herfst-/wintereditie van het Alkmaar Prachtstad-magazine bij 100.000 huishoudens in Regio Alkmaar op de mat.
Robert Eenhoorn, algemeen directeur van AZ, ontving uit handen van hoofdredacteur Robin Pusch het eerste exemplaar. De overhandiging vond niet zonder reden bij AZ plaats: sinds deze week zijn Alkmaar Marketing en AZ officieel partners. Vanaf nu schittert AZ in elk Alkmaar Prachtstad Magazine met een artikel over nieuwe spelers, updates over de club of nieuws over evenementen in het stadion.
Het Herfst/Wintermagazine van 2021 staat in het teken van Alkmaar Ontzet en de Warme Wintermaanden – de maanden dat het extra knus en gezellig is in de stad.
“Over een paar maanden is 2021 alweer voorbij. Het was wederom een roerig jaar, waarin iedereen rekening moest houden met de coronamaatregelen en de onzekerheden die erbij horen. Gelukkig bekeken we alles zo positief mogelijk en konden we in de lente en zomer genieten van heel veel gezelligheid in ons prachtige Alkmaar.” aldus hoofdredacteur Pusch.
“Ook de komende seizoenen beloven veel goeds. Eerst de herfst, waarin we natuurlijk Alkmaar Ontzet vieren. Want in Alkmaar begint de victorie, hoe je het ook wendt of keert. Daarnaast is De Rijp het decor voor De Grote Sinterklaasfilm: Trammelant in Spanje en gaan we onder de noemer van de Warme Wintermaanden onder andere genieten van Vriendenbock, Fjoertoer in Egmond, Wonderlicht, heel veel culturele activiteiten en natuurlijk een hoop bruisende winkelmomenten in de binnenstad. Bovendien heeft Alkmaar nu als eerste Nederlandse stad een TikTok Tour, gefilmd op vijf unieke locaties. Er is de komende periode dus weer een heleboel te beleven in en rondom Alkmaar,” vervolgt Robin.
Alkmaar Prachtstad Magazine verschijnt twee tot vier keer per jaar in Regio Alkmaar, in een oplage van ruim 100.000 stuks. De complete uitagenda vind je op alkmaarprachtstad.nl of volg @alkmaarprachtstad op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven.
Foto: Ed van de Pol