Martin Schilder Automobielbedrijven

Martin Schilder heeft zich in de automobielbranche ontwikkeld tot een begrip in mobiliteit voor Noord Holland. Kernfactoren van de dienstverlening zijn: - een zeer breed pakket aan diensten - het vermogen om klantenwensen te vertalen naar marktoplossingen = een persoonlijke benadering van onze relaties De klant op "1" In het leveringsprogramma heeft Martin Schilder de merken Audi, Volkswagen Personenauto's, Seat, Skoda en Volkswagen Bedrijfswagens, aangevuld met een uitgebreid programma aan diensten. Een mobiliteitsaanbod van A tot Z, zowel voor de zakelijke als particuliere afnemer. De organisatiestructuur is erop afgestemd om specialistenwerk te leveren in elke discipline, van advisering bij aanschaf van een auto tot complexe beheerscontracten en fleet- of leasecontracten. Bij de dienstverlening staat de wens van de klant voorop, kort gezegd: "De Klant op 1". Dagelijks werken ruim 600 medewerkers bij de vestigingen van Martin Schilder eraan om de kwaliteitsperceptie van de klanten te verhogen. De intermenselijke relatie die hieraan te pas komt hebben zij zelfs verwerkt in ons logo. De twee silhouetten in het beeldmerk symboliseren de relatie tussen tevreden klanten en medewerkers. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) is voor Martin Schilder Groep een kernwaarde. Het MVO-gedachtegoed houdt in: oog hebben voor mensen, zowel voor de eigen medewerkers als voor klanten en zakenrelaties, en onze leefomgeving en dit zonder de winstgevendheid van het bedrijf uit het oog te verliezen. Een goed rendement doet investeren in mensen en milieu, wat de duurzaamheid van het bedrijf garandeert. Anders gezegd: een bedrijf dat bijdraagt aan de samenleving, plaatst zich midden in die samenleving. Samenwerking met leveranciers In de samenwerking van Martin Schilder met leveranciers zoeken zij naar mogelijkheden om: - zoveel mogelijk milieuvriendelijke en recyclebare materialen toe te passen; - verpakkingsafval te voorkomen en het hergebruik of nuttig toepassen van verpakkingen te stimuleren; - voordeel te behalen op onze concurrenten door de inzet van hoogwaardige 'groene' technologie. Communicatie Martin Schilder wil het milieubewustzijn bevorderen en imago- en milieuverbetering als organisatie boeken door actief over de milieu-inspanningen te communiceren met onze medewerkers, klanten, prospects en zakenrelaties. De medewerkers van het klantencontact center staan de klanten te woord, voorzien hen van informatie en nemen klachten in behandeling. De afdeling marketing voorziet de media van informatie.

Blijf up to date over alles wat er te doen is in Alkmaar!

Wij zullen je e-mail adres alleen gebruiken voor onze maandelijkse nieuwsbrief.