- Bereik campagnepagina: 18.691 bezoeken aan de campagnepagina
- Social media campagne: Bereik: 93.312 | Weergaven: 344.368 | 13.022 klikken op links
- Speciale Warme Wintermaanden nieuwsbrief: 12.886 abonnees, 35,8% openingsrate, 22,4% CTR
- Online campagne (i.s.m. lokale mediapartners):
o NH Media 419.842 vertoningen | 938 kliks
o Flessenpost uit Bergen (4 weken online banner)
- Print:
o Warme Wintermaanden flyer (5000 exemplaren) verspreid in de binnenstad.
o Warme Wintermaanden Wandeling (500 exemplaren) verspreid via Alkmaar Store (VVV), Grote Kerk Alkmaar en Waagplein.
o Advertorials in Alkmaars Nieuwsblad (oplage 46.000), RODI Groot Alkmaar (oplage 110.000), De Uitkomst (oplage 13.500)
o Spread in het Alkmaar Prachtstad magazine (oplage 110.000)
- Outdoor:
o Citydressing: Karpertonspandoek, banieren, MUPI’s Billboard en VVV schermen.
o Connexxion: vijf weken 5 bussen (achterklep)
- Pers & PR:
o Winactie: Warme Wintermaanden Fotowedstrijd. In het kader van de Warme Winterwandeling hebben we een fotowedstrijd uitgezet onder de (regio)bewoners van Alkmaar. Deze actie leverde user generated content op de voor de Warme Wintermaanden campagne en de fotografen maakten kans op een mooie prijs.
o Winactie: Warme Winterwandeling. Ter promotie van de Warme Winterwandeling is er een winactie opgezet voor een Warme Winterwandeling met gids (15 winnaars x 2 personen)
o Drie persberichten: Introductie Warme Wintermaanden, Fotowedstrijd & Adventskalender, Warme Kerst in de Stad
- Samenwerking organisatoren en ondernemers: in samenwerking met Alkmaars Bolwerk is het evenement Warme Kerst in de Stad georganiseerd in de weekenden van 14&15 en 21&22 december, met o.a. kerstkoor, wensengelen, kerstman, kersttreintje, inpakcentrale in de Alkmaar Store en kerstmarkt.
- Online adventskalender