Alkmaar Ontzet campagne 2024

Al jaren verzorgt Alkmaar Marketing de regiocampagne voor Alkmaar Ontzet, zo ook in 2024. Alkmaar Marketing heeft diverse middelen ingezet om de promotie van Alkmaar Ontzet te ondersteunen:

Doelgroep: Regiobewoners 

Campagneperiode: September en oktober

Resultaten campagne:

  • Vormgeving: Doorontwikkeling visueel beeldmerk Alkmaar Ontzet
  • Online: Campagnepagina op alkmaarprachtstad.nl
  • Social media campagne (8 sep t/m 8 okt): Bereik: 52.472 | Weergaven: 193.314 | Klikken naar de website: 2.719
  • Citydressing: Banieren, billboards, MUPI’s, VVV Stoepbord en digitale schermen
  • Social media: Wekelijkse social media posts via Facebook en Instagram story’s op het account @alkmaarprachtstad in de periode 1 sep t/m 8 okt
  • Print: Advertentie in Alkmaars Nieuwsblad & artikel in Alkmaar Prachtstad Magazine (Bereik: 150.000)
  • Nieuwsbrieven: Item in de Alkmaar Prachtstad nieuwsbrief van september en een Alkmaar Ontzet nieuwsbrief special
  • UITagenda: Overzicht van alle evenementen (homepage, UITagenda slider, top-12 evenementen, UITagenda)

Blijf up to date over alles wat er te doen is in Alkmaar!

Wij zullen je e-mail adres alleen gebruiken voor onze maandelijkse nieuwsbrief.