Ontdek je eigen stad

Half mei herlanceerden wij onze campagne ‘Ontdek je eigen stad; eet, drink, winkel en beleef lokaal'. Met deze campagne wil Alkmaar Marketing, na de versoepelingen, de

(regio)bewoners van Alkmaar inspireren en stimuleren om naast de bekende plekken ook de verborgen parels te ontdekken. Hiermee steunen we de lokale ondernemers en culturele instellingen door de hele stad en zorgen we voor spreiding. De gezichten van de campagne zijn allemaal Alkmaarse ondernemers.

Doelgroep: Bewoners
Campagneperiode: Mei t/m nu
Resultaten campagne: volgt 

  • Outdoor (mupi, billboard, banieren, Karperton doek, 2-signs): 1.500.000 bereik
  • Facebookcampagne: bereik van 16.000 mensen in Alkmaar, 1.615 klikken naar de landingspagina (resultaat eerste 2 weken)
  • Landingspagina: ruim 1.000 keer bezocht, men verbleef gemiddeld 1:42 min op de pagina.

 

 

Blijf up to date over alles wat er te doen is in Alkmaar!

Wij zullen je e-mail adres alleen gebruiken voor onze maandelijkse nieuwsbrief.